דברו איתנו: 073-7441377

פינטרסט שלב 2

המדיה החברתית מציעה היום ארגז כלים רחב לבעלי עסקים. בקטע הבא נתמקד כיצד למצות את השימוש ברשת החברתית פינטרסט לעסקים? בעלי עסקים נתקלים באתגרים רבים ומגוונים בניסיונות השיווק של העסק שלהם. העולם המתפתח והרשתות החברתיות השונות מציעות שלל אפשרויות, אך השפע הזה עלול גם להטעות את בעל העסק, לבלבל אותו ולהשאיר אותו אבוד ומתוסכל. האתגר הכי חשוב בניהול המדיה החברתית, נעוץ ביכולת למצות נכונה את הפלטפורמה ולהשתמש ביתרונות שלה ושל העסק בתבונה וחוכמה. בחלק הקודם פירטתי את הטיפים הראשונים עבור עסקים לניהול דף הפינטרסט העסקי שלהם. הרשת החברתית הזו, שהיא הרשת הוויזואלית מכולן, ממשיכה לצבור תאוצה ומשתמשים בכל רחבי העולם. גם בישראל, עסקים למדו להעריך את היתרונות שלה. אך פינטרסט היא רשת שונה לחלוטין מרשת הפייסבוק, אינסטגראם או הטוויטר שאנו מכירים קצת יותר לעומק. חשוב לדעת כיצד אפשר לרתום אותה נכונה עבור העסק והאם השימוש בה בכלל מתאים עבורנו?

השלב הראשון הוא להבין כי באמצעות הרשת ניתן לייצר אינטראקציה פעילה ויעילה עם הקהל שלכם. בשלב זה נפתח חשבון עסקי ונעבור על הטיפים להתחלה נכונה. עכשיו השאלה היא איך עושים זאת? ברשת הזאת אנחנו מצמידים (פין) PIN לתמונות או לווידיאו השונים שאנחנו מעלים. במאמר הזה נתייחס לפעולה הזו כתיוג. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לנו במשימה.

תייגו תמונות נושא

יש לכם מוצר חדש, ספר, או מופע שבדיוק עולה? תייגו תמיד את תמונת הנושא של האירוע המדובר. לא חשוב מהו. השתדלו שתמונת הנושא תהיה באיכות גבוהה ותכלול פרטים נוספים על האירוע. תיוג תמונת הנושא ישרת אתכם בצורה חכמה יותר מאשר תיוג תמונה רגילה. ברגע שהתמונה תכלול את הפרטים הרלוונטיים (לינק, טלפון, ימים וכו) הקהל שלכם כבר ימשיך את הקשר משם ביתר קלות. עזרו לו.

תייגו סרטוני וידאו!

רבים מהמשתמשים בפינטרסט נוטים לשכוח לחלוטין שניתן לתייג סרטוני וידאו, במקביל לתמונות שלהם. אז זהו שלא. עם זאת, חשבו היטב על הסרטונים שאתם משתפים ומעלים. השתדלו שהסרטון יכלול הדגמה של העבודה שלכם, מידע רב לגבי סוג העסק ויכולותיו, ואולי נגיעה אישית שתציג אתכם יותר לעומק בעיני הלקוח. הימנעו מהכנסת משפטי מכירה וקידום לתוך סרטוני הוידיאו. הקהל שלכם רוצה לראות בעצמו מה אתם עושים ועד כמה זה מתאים לו, לא לשמוע משפטי מכירה ושכנוע. הדרך הכי טובה להראות ללקוח שאתם בשבילו היא פשוט להראות לו בסרטון ולתת לעבודה לדבר בשמכם. שיטה זו תגביר את אמינותכם ותביא גם לקצב מכירות מוגבר בסופו של דבר. היום אתם יכולים להפיק סרטוני תדמית והדגמה ברמה טובה מאוד, וללא הוצאה כספית רצינית. ערכו היטב את הסרטון ועלו רק חומרים באיכות גבוהה וראויה. אתם יכולים גם להעלות סרטון לאתר יו-טיוב ולתייגו משם . תיוג נעים.

קדמו מוצרים והציעו הצעות בתיוגים שלכם

לתמונה כוח רב. תמונה איכותית יכולה להעביר מסר שהמון מילים יתקשו. השתמשו בתמונות בכדי לקדם בצורה חכמה מוצרים ושירותים שלכם. הזכירו ללקוחות מה אתם יודעים לעשות ומה היתרונות שלכם. הציעו להם הצעות אטרקטיביות על גבי התמונה והשתמשו בויזואל כמקדם מכירות אמין וטוב יותר. השתדלו שההצעות שלכם יהיו באמת רלוונטיות ומשתלמות. השתמשו בעריכה גראפית חכמה כדי לייצר תמונה שגם תמשוך את העין וגם תעביר מסר מקדם. בצורה זו תבנו אמון עם הקהל והוא יחזור לתקשר אתכם בפעם הבאה שתעלו משהו. אם תנסו לנצל את התמונה להצעה לא אטרקטיבית או רלוונטית, ייתכן מאוד וחלק מהקהל שלכם כבר לא יחזור לעקוב ולנהל אתכם דו שיח.

לוח ההפתעות!

הקדישו לוח (board) אחד משלל הלוחות שלכם, עבור הפתעה נעימה שתלווה את הקהל שלכם ותעלה חיוך על פניו מדי פעם. כאן תוכלו לעלות מבצעים אטרקטיביים במיוחד, מידע מועיל וטיפים מגניבים, אומן אורח ובעצם כל דבר שיכול מדי פעם להפתיע ולשמח את הקהל שלכם. אז תלוי מה העסק שלכם עושה. הקדישו מחשבה ובדקו שמדובר במשהו שאתם יכולים לייצר ממנו תוכן כל תקופת זמן קבועה (פעם בשבוע או שבועיים זה מצוין). בצורה זו תבנו מערכת יחסים פעילה וחיובית עם הקהל שלכם ותרגילו אותו לחפש אתכם במיוחד ולבדוק מה העלאתם הפעם. זוהי דרך מאוד מתוחכמת לחדור לליבם של הלקוחות, ולהעניק להם ערך מוסף אמיתי מדף הפינטרסט העסקי שלכם.

אז שהו לפעם הזו חברים. למידע נוסף וניהול המדיה החברתית ויחסי הציבור בעסק שלכם צרו איתנו קשר ונשמח לשתף פעולה. בהצלחה ונפגש בבלוגים הבאים!

The I-slots | Business | Article Point – Free Slots

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים