דברו איתנו: 073-7441377

כתיבת תוכן! מה הטריק?

כתיבת תוכן! שם נרדף למושג חמקמק שכולם מנסים לפצח כיצד משיגים אותו.
היום ישנם הרבה מקורות, ״בתי ספר״ או ״טריקים״ שמבטיחים פתרונות קסם לכתיבת תוכן.
לעומת זאת האמת היא שאין קיצורי דרך- כתיבת תוכן איכותית נובעת מהרבה גורמים הקשורים להבנה השיווקית שלכם. למשל:
ניתוח מעמיק של כללי היעד
הכרת סביבת התחרות+המתחרים הישירים,
הבנה יסודית של הפלטפורמה החברתית בה אתם משתמשים
חלוקת התוכן לשלושת ״הסוגים״
ועוד משתנים נוספים.
ובכל זאת, הנה כמה טיפים ששי משתף אתכם, הישר ממפגש הפתיחה ב׳קורס מנהלי מדיה חברתית׳ שלנו.:
1. תקריאו את המלל בקול רם. נו, זה המסר שרציתם להעביר? זאת התחושה? זה הקול המיוחד של החברה שלכם מדבר? אם כן, אז אתם בדרךך הנכונה.
2. המדיה החברתית הפכה עמוסה מאוד- מסר קצר ופשוט- שימוש נרחב באמוג׳ים 👍🏼☺️🧐🤯🤟👨‍💻👨‍💻👨‍💻👩‍🏫👩‍🏫👩‍🏫👩‍💻👩‍💻👩‍💻👩‍🎓👨‍🎓 למינהם יעשה את העבודה.
3. נסו לשמור על טון אישי. לא כללי.
4. זכרו להשתמש ״בלינגו״ המקצועי של סביבת התחרות שלכם המתאים באופן מקסימלי לקהלי היעד.
5. מילים המניעות לפעולה CTA- באופן רציף. לא תמיד עבור מכירה.
6. רוב הזמן העניקו ערך מוסף, מעט מהזמן מכרו מוצרים.
7. יצירתיות! כמה חשוב. נסו לרענן ולהפתיע. צרו מתבנית הכתיבה שלכם מדי פעם.

יש עוד הרבה המלצות חשובות אבל תתחילו כאן מנהלות ומנהלים ואתם כבר על הדרך הנכונה!

רוצים גם אתם לפגוש את שי ולהצטרף לקורס מנהלי מדיה חברתית שלנו? הירשמו היום ותתחילו לנהל באמת

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים