דברו איתנו: 073-7441377

טעויות נפוצות בכתיבת תוכן עסקי

תוכן תוכן תוכן, אבל…האם אנחנו מתקשרים נכון עם קהלי היעד שלנו?
שלום מנהלות ומנהלים, הנה כמה טעויות נפוצות בכתיבת תוכן במדיה החברתית שכדאי לנו להמנע מהם:

1. פרסום של מידע לא רלוונטי לקהל- הרבה פעמים הרצון לרענן או לחדש (שהוא נפלא ומבורך) מביא אותנו לכתיבת תוכן שלא ממש רלוונטי לקהל. זכרו- גם ׳ליציאה מהקופסה׳ יש חוקים כשמדובר בדף העסקי של החברה. מתן מידע שבאמת חיוני לקהלים שלכם, נכון תמיד.

2. הגזמה בתוכן פרסומי/קידומי- הסיבה מספר אחד לנטישת עוקבים את הדף העסקי. אף לקוח שלכם, בלי קשר למידת האהדה אליכם, לא רוצה לראות יותר מדי קידומים אגרסיביים. מצד שני אל תחששו מהאפשרות למכור. נסו למצוא את האיזון הנכון עבור הקהל שלכם. בדקו את הקהל, ונתחו את המידע כדי להבין מהי כמות הפרסומים האפקטיבית ביותר לאורך זמן.

3. התעלמות מהמסנג׳ר- מעבר לכך שמדובר ברשת החברתית השלישית בגודלה בעולם, ההודעות הפכו לכלי החשוב ביותר בניהול שירות הלקוחות ברשת. ובחודשים האחרונים של 2017 גם לכלי מכירתי מפתיע בעוצמתו. שימו דגש מיוחד על ניהול הכלי הזה.

4. שימוש בשפה ׳מקצועית׳ בצורה חובבנית- כדי לתקשר בצורה אפקטיבית, עליכם ללמוד על הביטויים המקצועיים הרלוונטים לקהלים שלכם. זה נכון. הרבה פעמים ״הלימוד״ הזה שטחי מאוד. רואים את זה מהר מאוד בכתיבת פוסטים של החברה. אל תכפו את המושגים המקצועיים בכל מחיר, והכירו אותם היטב כדי לדעת איך להשתמש בהם בצורה קולחת.

נתחיל כאן. יש לכם המלצות נוספות? שתפו אותנו! רוצים להכשיר את הצוות שלכם לניהול מקצועי ואפקטיבי של השיווק הדיגיטלי? הצטרפו היום לקורס ההכשרה המוביל בישראל! בהצלחה מנהלות ומנהלים 🙂

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים