דברו איתנו: 073-7441377

פינטרסט לעסקים

פינטרסט, הרשת החברתית שתופסת תאוצה בקצב מסחרר, יכולה להיות כלי רב עוצמה עבור העסק שלכם. לאחרונה נוספה האפשרות לניהול חשבון פינטרסט לעסקים (עד לאחרונה היה אפשרות של פרופיל פרטי בלבד). אז זה הזמן שלכם להכיר את הרשת הכי ויזואלית בעולם, ולהתמכר ל'נעיצות' תמונות וסרטונים. בדרך תוכלו גם לקדם את המותג שלכם, לנהל אינטרקציה עם קהלי היעד, לשפר כניסות לאתר החברה ולהגביר מכירות. 

מוכנים?

1. זה לא פרופיל פרטי- נצלו את פינטרסט לעסקים למיתוג העסק שלכם

למרות הדגש הוויזואלי של הרשת אל תשכחו- פינטרסט היא רשת חברתית לכל דבר. לכן יישמו את דרכי הקידום שאתם מכירים מרשתות אחרות גם כאן. הקדישו זמן וסבלנות להגדרות הפרופיל שלכם. זה המקום לשנות את כתובת הurl של הפרופיל שלכם כך שהסיומת תהיה זהה לשם העסק שלכם או הדומיין. 

https://pinterest.com/settings/

מהרו לעשות זאת כדי שלא יתפסו לכם את השם. קראו לחשבון שלכם על שם העסק והעלו תמונת לוגו ברורה ובולטת. הכניסו קישורים רלוונטיים והגדירו את סוג ומאפייני העסק. שימו לב שישנם פרופילים פרטיים ופרופילים עסקיים . במידת הצורך המירו את החשבון שלכם לחשבון עסקי (יש אפשרות בסוף ההגדרות של הפרופיל) ועקבו אחר ההוראות הנוספות כדי לשפר את תפוצת הפרופיל ברשת.

 2. כאן אין מקום לטעויות בנושא- תמונות איכותיות בלבד

בפינטרסט הכול סובב סביב התמונות. אבל הכול. כאן אין מקום לעלות תמונות באיכות סבירה או גרועה. אתם תשימו לב שכמעט כל התמונות ברשת הזו באיכות גבוהה. אל תירו לעצמכם ברגל. העלו תמונות איכותיות, מסקרנות ושקשורות לקהלי היעד שלכם. אל תשכחו לשתף תמונות אחרות מתחומי עניין נוספים, כדי להרחיב את מעגל החברים שלכם.

3. תתרגלו לצרף פינים- תמונות ווידאו

האינטראקציה היא הדבר הכי משמעותי בכל רשת חברתית. גם כאן אין שונה. התרגלו כבר מן ההתחלה לסמן ולתייג תמונות שאהבתם ("פינים" pins). ממש כמו בלוח שעם. עקבו אחר פרופילים שמעניינים אתכם, הגיבו על תמונות וסרטונים, ועשו "פין מחדש" repin לתמונות שאהבתם. המראה של הרשת לפעמים גורם לנו לשכוח שמדובר ברשת חברתית כמו כל האחרות. אל תתנו לתמונות לבלבל אתכם והשתתפו בחגיגה.

 אז קדימה תתחילו לנעוץ!

4. שיתוף רב ערוצי

נצלו בחוכמה את כל הרשתות החברתיות שלכם בכדי ליצור את אחוזי החשיפה המרביים עבור הפרופיל. קשרו את חשבון יו-טיוב שלכם, פייסבוק, טוויטר, פורסקוור, אינסטגראם ועוד. אם אתם כותבים בלוג, הכניסו את הקישור לבלוג שלכם, ורשמו בכמה מילים קצת עליכם ועל העסק שלכם. הוסיפו קישור לאתר החברה ומנפו את הפרופיל לשיפור התעבורה בו. שתפו את הפרופיל שלכם בכל הרשתות החברתיות, והודיעו לחברים ולעוקבים שהגיע הזמן להצטרף אליכם גם בפינטרסט. חיבור ושיתוף כל הרשתות שלכם, יבטיח לכם ניצול מקמסילי של עולם הרשתות החברתיות, יעזור לכם להשיג חברים נוספים ולהגיע לקהל יעד רחב ומגוון. במקרה של המותג שלכם – כוונו את הפעילות כך שתתאים לקהל היעד המובחן שלכם, ונצלו את הרשת לשיתוף תמונות וסרטונים שיקלעו לתחומי העניין שלהם. 

כמו בטוויטר, גם כאן ניתן להשתמש בתיוג ואזכור שמות #@. אז נצלו את הכלים האלה לחשיפה ממוקדת ולשיפור תפוצת הפרופיל.

 5. השקיעו "בלוחות" שלכם

אחרי שהתחלתם להשתמש כבר ברשת, אז הבנתם שאתם בעצם בונים לכם "לוחות" מותאמים הכוללים את התמונות והסרטונים שאהבתם או שהעלאתם. זה הזמן לערוך בצורה חכמה את הלוחות. השקיעו בכותרת קצרה ומקורית. אחר כך הכניסו תיאור מלל מושך שיסביר בכמה משפטים מה כולל הלוח, מאיפה קיבלתם את ההשראה, מה אפשר למצוא בו וכדומה. תעזרו לעוקבים אחריכם להבין טוב יותר את הפרופיל ואת תחומי העניין שלכם. זה יהיה לכם לנכס. 

6. צרו חשבון עשיר ומגוון

השתמשו בכלל ה-80/20. אם אתם לא מכירים את הכלל הבסיסי לניהול פעילות ברשתות חברתיות אז זה הסיפור בקצרה- השתדלו ש-80% מהחומרים שאתם מעלים או משתפים יהיה בנושאים כלליים ומגוונים ולא קשורים אליכם או לחברה שלכם. את ה-20% הנותרים השאירו לתמונות וסרטונים הקשורים באופן ישיר למותג. הקהל שלכם ילך אחריכם וימצא את הפרופיל שלכם מעניין רק אם תעניקו לו באמת ערך מוסף. אז גוונו את התכנים, שתפו תכנים מקוריים ואל תשכחו את כלל ה-80/20.  

בהצלחה- ונעיצה נעימה!

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים