דברו איתנו: 073-7441377

לינקדאין לעסקים 2

לינקדאין לעסקים –  בבלוג הקודם עסקנו בטיפים עבור מדריך משתמש ראשוני לרשת לינקדאין, והפעם נתמקד יותר בטיפים מתקדמים יותר.

  1. כן לינקדאין לעסקים- אז שנו את התפיסה

הדבר הראשון שאני ממליץ לכם לעשות הוא לשנות מן הבסיס את היחס והתפיסה שלכם לרשת לינקדאין. הכוונה היא שתתייחסו אליה ככלי עסקי לכל דבר והעניקו לה את היחס שאתם מעניקים לאתר החברה למשל. שימו דגש מיוחד על בדיקת האיות שלכם במלל השונה שהכנסתם בפרופיל. אין כאן מקום לטעויות ומקצועיות היא שם המשחק כאן. פרופיל מקצועי, רציני המנוסח היטב יעיד על העסק שלכם וימשוך אליו מתעניינים רציניים. אז תזכרו שלינקדאין איננה טוויטר או פייסבוק ובוודאי לא פינטרסט או אינסטגראם. ראו בה כלי מקצועי ראשון במעלה שקהל היעד שלכם יבחן בשבע עיניים. לאחר ששינתם את התפיסה הבסיסית שלכם, יהיה קל יותר להשתמש נכונה ברשת ולהפיק ממנה את המיטב.

2. התוכן הוא המלך

בדיוק כמו באתר שלכם, גם כאן ישנה חשיבות מכרעת לתוכן שאתם מעלים. שימו לב שקהל היעד שלכם יחפש אתכם לפי מילות ומפתח וביטויים הקשורים לעסק שלכם, ולכן יש לשים דגש גדול על התוכן שאתם מעלים. בדקו מה מעלים המתחרים שלכם ומה מילות המפתח הכי "חמות" בתחום שלכם. לאחר מחקר קצר הכינו מלל שיווקי שיותאם לכך וראו כיצד הפרופיל שלכן מתחיל למשוך אליו את הקליינטורה הנכונה.

3. חזות מקצועית

בהמשך לשינוי התפיסה מסעיף 1, זכרו שהפרופיל המקצועי שלכם מתחיל בראש ובראשונה בתמונת הפרופיל. החזות שלכם ברשת אומרת עליכם המון והרבה פעמים היא גם תכריע אם הפרופיל יהיה מוצלח או לא. עד כדי כך. לכן, שימו לב שתמונת הפרופיל שלכם היא תמונת פנים איכותית, מקצועית ומכובדת המתאימה לעסק שלכם. אל תעלו תמונות הכוללות גורמים נוספים המופיעים בתמונה או תמונות באיכות ירודה. עדיף תמונת פנים בה אתם מחייכים בביטחון. הימנעו מתמונות לא ברורות או תמונת לוגו של החברה. כאן הכול מתרכז בחזות תמונת הפרופיל.

4. העלו עדכונים!

שימו לב שלאינטראקציה ברשת הזו חשיבות מערכת להגדרת רמת המקצועיות והרצינות שלכם. אל תתעלמו מהחלק העליון שם בדף הרשת הקורא לכם לפרסם עדכונים. עם זאת, שמרו על עדכונים מקצועיים בלבד ודאגו שהם רלוונטיים לסוג העסק ולקהלי היעד שלכם. שמרו על קצב פרסום קבוע והרגילו את החברים שלכם לקהל מכם מידע מקצועי וערך מוסף באופן שוטף.

5. בקשו המלצות

חלק ההמלצות ברשת הזו חשוב ביותר. בקשו מלקוחות שלכם/מכרים/מעסיקים לרשום עליכם המלצות כנות וחמות בדך הפרופיל. ככל שיהיו לכם יותר המלצות מיותר חברים דך הפרופיל שלכם יקבל משנה תוקף מחודש וקהל היעד שלכם יבין כי מדובר באיש מקצוע (או חברה) רציני ומקצועי. זו לא בושה לבקש ונצלו את הכלי הזה כדי לשפר את אמינותכם ואת הרזומה שלכם ברחבי הרשת. הרבה פעמים, לקוחות שעלעלו בדך הפרופיל שלכם כבר לא יצטרכו מכם שמות של לקוחות ממליצים. הם כבר ראו וקראו אותם. ולעיתים אפילו יצרו עמם קשר. מדובר בכלי חשוב בדרך לבניית פרופיל מוצלח של לינקדאין לעסקים.

כנסו ללינק הבא כדי להבין את חשיבות ההמלצות ולראות כיצד עושים זאת נכון:

http://www.linkedin.com/recommendations

בפוסט הבא אנחנו נמשיך לפרק לגורמים את הדרכים הנכונות לבניית פרופיל לינקדאין מוצלח ופורה. תזכרו שכאן מדובר ברשת חברתית שממש מכניסה לכם כסף ומשפרת את הקשרים העסקיים שלכם. אז התייחסו אליה בהתאם ושיהיה בהצלחה!

אהבתם את הפוסט?  יש לכם הערה או המלצה? ספרו לנו.

צרו קשר לפרטים נוספים ולעזרה נוספת ליחסי הציבור והשיווק של העסק שלכם.

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים