דברו איתנו: 073-7441377

כללי ברזל למנהל

מנהל מדיה חברתית- תפקיד עם חשיבות הולכת וגוברת. המדיה החברתית היא זירת התקשורת הפתוחה והנגישה ביותר, שמאפשרת לכל אחד מאיתנו לקבל חשיפה ולהגיע ביתר קלות אל קהל היעד שלו. בכל זאת אנו רואים הבדלים עצומים בין מותג למותג, עסק לעסק, יזם כזה מול יזמית אחרת. מה הופך את הניהול של אותם גורמים למוצלח יותר משל המתחרים? למה לעסק אחד יש 20000 לייקים ולשני 500?
ראשית, כדאי לעקוב בצורה סיסטמטית אחרי העסקים שמצליחים לנהל דיאלוג עשיר ופורה על הקהל שלהם ברשתות החברתיות השונות. תתפלאו כמה תוכלו ללמוד על אסטרטגיית המסר שלהם ועל הטכניקות שהם משתמשים.
הנה 4 כללי הברזל שעליכם לשנן היטב אם ברצונכם לנהל בהצלחה יתרה את המדיה החברתית של העסק שלכם.

1- התאימו את הניהול שלכם לד.נ.א של כל רשת חברתית

כשאתם מגיעים למלאכת ניהול המדיה החברתית שלכם עומדות בפניכם כמה אפשרויות רלוונטיות. פייסבוק היא רשת שתתאים לכל סוג עסק אך בנוסף קיימות רשתות אחרות שיכולות להתגלות כאפקטיביות לא פחות. אם העסק ויזואלי ומצטלם היטב, פינטרסט היא הרשת הראשונה שעליכם לשקול. אם העברת מסרים תדירה היא בלב העסק אז טוויטר תתגלה כרשת המוצלחת ביותר. אינסטארגם יכולה היום לשמש כרשת מדהימה לניהול קמפיינים ולתקשורת דינמית ומפתיעה עם קהל היעד. הרשימה עוד ארוכה אבל אתם מבינים את הכיוון. חקרו כל רשת רלוונטית עבורכם וגלו כיצד נכון לנהל בה אינטראקציה. מה מקובל ומה פחות? למה מגיב קהל היעד? אחר כן התאימו את התוכנית השיווקית שלכם עבור כל פלטפורמה וצאו לנהל קמפיין מוצלח בכל אחת מהן. לכל רשת יתרונות וחסרונות, דינמיקה ואופי שונה. נצלו לטובתכם את יתרונות העסק והבליטו אותו ברשת שבחרתם. בהצלחה!

2- מנהל מדיה חברתית יקר- נא להתמקד בנישה!

לכל עסק יש אפשרות לפנות לקהל רחב יותר ממה שהוא פונה ביום יום. עם זאת ברשתות החברתיות עליכם לזהות בדיוק את קהל היעד שלכם, להחליט על נישה ספציפית ומוגבלת ולפעול במסגרת הנישה הזו. המטרה כאן היא למקסם את הפעילות השיווקית ולהשקיע את המאמצים שלכם בתחום בו אתם יכולים לזרוח. אל תתפזרו לכל עבר ותנסו לתפוס את קהל רחב מדי. הדרך הזו תתברר די מהר כניסיון לירות לכל הכיוונים מבלי לפגוע באף מטרה. בחרו נישה, בתולית ככל הניתן (אם אפשרי…) והקפידו לפעול בתוכה. זה הזמן לעשות זום אין.

3- חומרים איכותיים (בלבד!)

זוהי נקודה שעולה בכל מאמר או הסבר על כיצד לנהל רשתות חברתיות. קהל היעד שלכם ילך אחריכם בשמחה וברצון אם הוא ירגיש שמשקיעים בו. וכיצד עושים זאת? דואגים לייצר כל הזמן חומרים איכותיים ורלוונטיים. גם העלאת תמונה יכולה להיות בעלת רזולוציה גבוהה או נמוכה והרבה פעמים זה פשוט יעשה את ההבדל. לקחתם כבר את הזמן לתקשר עם הקהל. עכשיו עשו מאמץ קטן נוסף ודאגו תמיד שכל חומר שאתם משתפים יהיה איכותי ככל הניתן. איכות היא המפתח החשוב ביותר לאורך זמן.

4- תקשרו!

זה לא מספיק רק לפתוח דף עסקי, להוסיף לייקים ולהכריז אני קיים. לאחר ההקמה של כל רשת מתחילה העבודה האמתית. שימו לב לרחשי הקהל שלכם. מה הוא אוהב יותר? מה מניע אותו לפעולה? היכן הוא רושם הכי הרבה תגובות ואיזה נושאים מייצרים הכי הרבה אינטראקציה?
לאחר מכן, דאגו להיות ערניים לקהל. תהיו פתוחים, שתפו הגיבו ואף פעם אל תתעלמו. הקהל ילמד לסמוך עליכם, לפתח אתכם קשר עמוק יותר וייקשר בצורה אחרת לגמרי למותג שלכם. שמרו על ראש פתוח ועל יצירתיות ודאגו שתמיד הרשת תהיה חיה ובועטת.

המאמר עזר לכם? ספרו לנו כיצד והאם אתם רוצים לראות מאמרים בנושאים נוספים. צרו קשר לכל פרט נוסף
בהצלחה מנהלים!

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים