דברו איתנו: 073-7441377

טוויטר מתחילים לצייץ

שלום חברים, בפוסט הקודם פירטתי כיצד להתחיל להשתמש נכונה בחשבון טוויטר לעסקים. בפוסט הנוכחי, טוויטר מדריך למשתמש, אעבור על טיפים נוספים שיעזרו לכם לנהל טוב יותר את החשבון שלכם ואף להפיק ממנו סטטיסטיקה יעילה שתעזור לכם לשפר את מאמצעי השיווק שלכם. 

מוכנים לצייץ? אז קדימה..לעבודה

1. צייץ בחופשיות, אך לא יותר מדי:

כן, המטרה המוצהרת של טוויטר היא שיתופיות. וכן, כאן עושים זאת דרך ציוצים של הודעות קצרות עד 140 תווים. אז אם אתם רוצים להשתתף בחגיגה עליכם לצייץ הרבה ולאורך זמן. אך שימו לב, אל תהפכו לספאמרים! אל תצייצו שוב ושוב את אותה הודעה ואל תגרמו לעוקבים שלכם להרגיש שאתם מציפים להם את 'הפיד' בהודעות זבל. קל מאוד ליפול להתנהגות שכזו ברשת. אז קחו בחשבון שככל שתצייצו יותר כך תקבלו יותר לחיצות ויותר עוקבים אבל גם כאן שימו לב מה אתם מצייצים וכמה. תישארו אקטיביים, מעניינים ורלוונטיים. אם תהפכו למפיצי זבל העוקבים שלכם יתחילו להעלם באותה מהירות שנרשמו אליכם.

 2. בנו לכם קהילה רלוונטית

בבלוג  הראשון שלנו בנוגע לטוויטר הסברתי כיצד לנהל 'רשימות' בחשבון הטוויטר שלכם. זהו כלי רב עוצמה שיעזור לכם לשלוט וליהנות משפע המידע. עם זאת שימו לב לקבוצות ולאנשים שאחריהם אתם עוקבים. אם מדובר בטוויטר העסקי שלכם, עקבו רק אחרי אנשים וקבוצות הקשורים אל העסק שלכם (משקיעים, קהל יעד, עובדים וכן האלה). בדקו את רשימת המעקב שלכם ובדקו האם ישנם אנשים וקבוצות שחברים שלכם עוקבים אחריהם. אם פספסתם אנשים רלוונטיים זוהי דרך מעולה להשלים אותם. דאגו שהקהילה שלכם תורכב מציוצים שבאמת חשובים לכם ואל תתפתו להוסיף לרשימת המעקב שלכם כל מצייץ שנמצא שם ברשת…

3. צייצו כמו שצריך #

שימו לב שכאן צריך לדעת איך כמה ומתי לצייץ. אז השתמשו ברשת בתבונה. ראשית, צייצו אך ורק עם האשטאגים! כך המידע שלכם יגיע בצורה נוחה וקלה לקהל היעד ויהיה אפקטיבי. למדו איזה האשטאגים חשובים קשורים לעסק שלכם, או לציוץ הספציפי והוסיפו אותם. שימו לב לא לצייץ בשעות מוקדמות בבוקר או  מאוחרות בלילה. אחוזי החשיפה שלכם יפגעו בצורה משמעותית וחבל. לגבי הכמויות כבר דיברנו בסעיף מספר 1 

4. תוכנות צד שלישי:

השתמשו בתוכנות צד שלישי המאפשרות לכם לתזמן ציוצים מראש ולקבל סטטיסטיקה על הביצועים שלהם. כך תוכלו לעבוד בשקט ולדעת שהציוצים שלכם מגיעים למקום הנכון ובזמן הנכון. זוהי דרך נהדרת גם לבחון את הצדדים המוצלחים והפחות מוצלחים של תוכנית השיווק שלכם. בדקו מה עובד ומה זוכה ללחיצות רבות יותר ונסו להסיק מסקנות. כיום ישנם תוכנות רבות שנותנות מענה כזה וחלקן הגדול מאפשר חשבון חינמי שיענה על הצרכים הראשונים שלכם ללא ספק. אני ממליץ על  bufferאו  hootsuite   כאופציות מעולות ונוחות להתחיל לנהל את החשבון שלכם ברמה מקצועית אחרת.

5. מיתוג הדף

השקיעו במיתוג הדף שלכם בטוויטר. בחרו צבעים, לוגו ותמונות זהות לאלו שכבר יש לכם בבית העסק או באתר האינטרנט שלכם. ראו בטוויטר כפלטפורמה משלימה למיתוג העסק והדגישו את האלמנטים הויזואליים שמאפיינים את העסק. בדקו את עצמכם לאחר מעשה והשוו בין אתר החברה לבין פרופיל הטוויטר. הם צריכים 'לדבר באותה שפה' ולהמשיך בצורה ישירה את מיתוג החברה.

בפוסט הבא נעבור על טיפים נוספים הנוגעים לשימוש היום יומי ברשת הנפלאה הזו. תתחילו בנתיים ליישם את הטיפים האלה ולרתום את טוויטר למאמצי השיווק של העסק שלכם. בהצלחה!

אהבתם? מה אתם חושבים? כתבו לנו, וצרו קשר לייעוץ שיווקי חינם עבור העסק שלכם.

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים