דברו איתנו: 073-7441377

חשבון טוויטר עסקי

6 טיפים להתחלה:

הנה לכם כמה המלצות שימושיות וראשוניות שיסבירו איך פותחים חשבון טוויטר-וכיצד לנהל חשבון טוויטר לעסקים:

1.  עדכנו את תמונת הפרופיל שלכם

בטוויטר חשוב לשים לב לגודלה של תמונת הפרופיל. היא חייבת להיות מרובעת ובגודל מסוים. שימו לב שהתמונה שהעליתם נראית טוב בפרופיל, והשתמשו בהזדמנות הזו לעלות תמונת לוגו ברורה של העסק. שימו דגש על כך שהתמונה והלוגו יהיו ברורים, או תעלו תמונת פנים איכותית שלכם. עדיף תמונה באיכות ממש טובה, בה אתם מחייכים והפנים ברורות. השתדלו להימנע מתמונות של חיות או ילדים בפרופיל העסקי שלכם. אם אינכם בטוחים שהתמונה עונה על הקריטריונים, בקשו ממכר או חבר שיעזור לכם לערוך תמונה שתתאים בדיוק. אל תוותרו על הנושא הזה. כל "ציוץ" שלכם מלווה בתמונה ולכן חשוב לפגוע עם אחת איכותית.

2. ארגנו ברשימות את המעקבים שלכם

טוויטר מאפשר לכם לעקוב אחר מגוון רחב של אנשים ועסקים. הם מחולקים לקטגוריות שונות, כמו: חברים, מכרים, שותפים, קשרים עסקיים, תחומי עניין שלכם, מנהיגי דעה, סלבריטאים וכו. ממש קשה לעקוב בצורה אפקטיבית על כל הציוצים. טוויטר מציעים לכם כלי עוצמתי במיוחד שנקרא "רשימות" המאפשר לכם לסדר את החברים שלכם לפי שמות רשימה שאתם קובעים. תציצו פה. https://support.twitter.com/articles/76460-how-to-use-twitter-lists

זה פשוט וחובה לכל משתמש ואתם יכולים ליצור 20 רשימות שונות. אם אתם לא רוצים להכניס משתמש לרשימה, השאירו אותו כפי שהוא בפיד הרגיל שלכם.

3חומרים איכותיים

תדאגו לשתף בטוויטר, כן זאת המטרה של הרשת. אבל המון ארגונים וחברות שמות דגש גדול מדי על עניין השיתוף ופחות על איכות המידע שהן מעלות. לכן, זכרו תמיד לשתף לינקים מועילים לכתבות או בלוגים מיוחדים בתחום שלכם. תעלו תמונות רלוונטיות באיכות גבוהה, וזכרו תמיד לכוון את המידע שאתם מעלים אל קהל היעד ואל תחומי העניין שלו. אם תעלו באופן קבוע קישורים איכותיים לרשת תוכלו עם הזמן לבסס לכם תדמית מקצועית בעיני קהל היעד שלכם, שישמחו לשתף את המידע האיכותי שלכם עם שאר העולם.

4יחס אישי

ברגע שהקהל שלכם יתחיל באינטראקציה פעילה, יגיב, יגיד את שעל ליבו וישאל אתכם שאלות, חשוב מאוד שתשמרו על היחס האישי מול כל משתמש כזה. תגיבו לכל פנייה או אזכור שלכם ואל תתנו לאינטראקציה לחמוק לכם מבין הידיים. מבחינתכם, הכי חשוב לשמור על הקהל קרוב אליכם ולהעניק לו את התחושה שלכל תגובה שלו אתם מעניקים התייחסות ראויה.

5שמרו על הפה

בדומה לרשתות חברתיות אחרות, זכרו שכל מה שאנחנו מעלים לרשת, נשאר ברשת. לכן שקלו היטב את דבריכם (גם אם הם רק בטווח של 140 תווים…זה מספיק) לפני שאתם מעלים, בחרו את המילים הנכונות ושמרו על משנה זהירות בכל התבטאות שלכם. במיוחד בנושאים שנויים במחלוקת או בביטויים שעלולים להתפרש לכמה מובנים.

6תהיו עקביים

עקביות היא מילת המפתח עבור כל רשת חברתית. היום יותר מתמיד, הקהל שלכם קשוב וערני להתנהלות שלכם ברשת החברתית. לכן, חשוב לשמור על עקביות במידע שאתם מעלים, בקישורים, בכמות החומרים, ובימים בהם אתם פעילים ברשת. אם הקהל שלכם רגיל כבר לראות מכם פרסום לפחות פעם ביום, שמרו על הקצב הזה ותנו לו תמיד את התחושה שאתם שם באמת. כך הטוויטר יכול להפוך להיות כלי תקשורת שיחזק את אמינותכם ואת היחס כלפי המותג שלכם לאורך זמן. עקביות, עקביות, עקביות.

תתחילו בצעדים הבסיסיים האלה ולאט ולאט תגלו את נפלאות הרשת המצייצת ואת התרומה שלה לעסק שלכם. הנה לינק לסרטון חגיגות 7 של רשת הטוויטר שמסכם בקצרה את ההתפתחות העצומה של הרשת ואת כוחה:

אז שתפו את החברים שלכם וצרו איתנו קשר לייעוץ נוסף ולשיווק נכון של המותג שלכם ברחבי הרשת ומול גורמי המדיה.

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים