דברו איתנו: 073-7441377

ניהול שגוי במדיה החברתית

מדיה חברתית ניהול שגוי? אתם משוכנעים שפיצחתם את זה. הולך לכם ואתם על הגל. אני שמח בשבילכם רק שימו לב לפוסט הבא.. 4 סימנים שכדאי לשים אליהם לב.

מצב סטטי- אתם לא מצרפים עוקבים חדשים

עוקבים חדשים -אחד המדדים הכי חשובים להבין האם הפרופיל שלנו, בכל רשת חברתית, הוא דינמי ופעיל. שימו לב לכל פרופיל ובכל רשת רלוונטית אליכם. ולא רק בפייסבוק. עקבו בצורה שבועית וחודשית אחר החשבון ועל הסטטיסטיקה שלו ודאגו לראות עליה קבועה ומתמדת בכמות העוקבים. ברגע שתייצרו חשבון שמוסיף לעצמו באופן קבוע לקוחות/חברים אתם יכולים להיות בטוחים שהחשבון חי נושם ופעיל. מיותר לציין אבל ככל שכמות העוקבים תגדל כך גם היקף החשיפה שלכם יעלה. מנהלי מדיה חברתית רבים מגיעים למצב בו הם ״מרוצים״ מכמות העוקבים ברשת מסוימת ולכן הם מספיקים להוסיף באופן תדיר. אל תפלו לבור הזה. חשבון דינמי ויעיל הוא חשבון שכל הזמן מצרף עוקבים חדשים. בפייסבוקבאינסטגראםבפינטרסטטוויטר או כל רשת אחרת.

שיתוף רב ערוצי

מצב בו אתם משתפים באופן קבוע את אותו פרסום/פוסט בכל הרשתות בהן אתם חברים. שימו לב- לא כל מה שמתאים לפייסבוק יתאים לטוויטר וכן הלאה. יחסו חשיבות לאופי ולצורת התקשורת הייחודית של כל רשת. אל תחשבו שאם הפצתם את הבשורה בצורה אוטומטית בכל הרשתות אז האפקט יגדל בהתאם. אותו מסר לפעמים יהיה צריך לעבור התאמה קלה כדי להתאים לרשת החברתית ולייצר בה מעורבות עם קהל היעד שלכם. אז הקדישו מחשבה נוספת והעלו לרשתות המתאימות את המסרים המתאימים.

לא מעדכנים

הרבה פעמים לאחר שביססתם פרופיל די מוצלח ברשת החברתית אתם מרגישים מספיק בטוח לנוח על זרי הדפנה. היזהרו מכך. דאגו לעדכן בצורה קבועה ולהרגיל את קהל היעד שלכם לקבל מכם ערך מוסף. הקהל יפתח אתך דיאלוג פורה ויעיל רק במידה ויראה כי אתם מספיק רציניים לדאוג לפרופיל מעודכן. לאחר תקופה מסוימת הוא אפף יתרגל לאותם עדכונים וזה המצב האידאלי אליו אתם שואפים להגיע. אין לכם זמן לעדכן בצורה קבועה? שכרו מנהל מדיה חברתית שיעשה זאת עבורכם. חוששים מעדכון יתר של הפרופיל? דאגו לא להגזים ומקדו את הפעילות שלכם סביב 3-4 ימים בהם אתם מעלים עדכונים, מידע חשוב, חדשות, מוצרים, תחרויות וכו׳.

 שמרו על חזות חיובית 

כחלק מתקשורת עם קהל היעד ייתכנו מצבים בהם יעלו על ידו טענות או פרסומים שליליים אחרים. שימו לב להגיב לכל פרסום כזה. אל תתעלמו או גרוע מכך תמחקו את הפרסומים. היו קשובים לרחשי הקהל שלכם ופתרו את הבעיה כאשר היא קטנה ושקטה יחסית. הקהל ישים לב להתנהגות הזו שלכם ויעקוב אחריה בדריכות. במידה ויתגלה שאתם מתעלמים או מוחקים כל טענה שעולה כנגד העסק אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בו הנזק התדמיתי הוא עצום. אז חשוב מאוד לשמר חזות רשתית חיובית בנוגע למותג שלכם ויש דרך לעשות זאת. כשתגיבו, שמרו על שפה נאותה ומקצועית. לא משנה מה הטענה וכיצד הועלתה. זכרו- כל מה שעולה לרשת נשמר ויכול לשמש אתכם או נגדכם. היו שקולים וזהירים. ובכלל אל תבחרו בדרך הקלה של התעלמות או מחיקה, כי היא זו שרוב הזמן תתברר כטעות מיותרת.

אז ספרו לנו אם נפלתם לאחת המלכודות האלו והאם הפוסט הזה עזר לכם? צרו קשר לכל מידע נוסף. אס.בי.אס יחסי ציבור

בהצלחה!

קידום ובניית אתרים חברה לקידום אתרים